Cum au sărbătorit BiblioVoluntarii 14 februarie

Posted: February 21, 2013 in education
Tags: , , , , ,

Zalău, 14 februarie, BiblioVoluntarii în actiune.

Motto-ul: “Să râzi mult şi des; să câştigi respectul oamenilor inteligenţi şi afecţiunea copiilor; să obţii aprecierea criticilor corecţi şi să înduri trădarea prietenilor ipocriţi; să apreciezi ceea ce este frumos şi să descoperi ce este mai bun în fiecare; să laşi în urma ta o lume un pic mai bună, fie printr-un copil sănătos, fie printr-o bucată de grădină, sau printr-o condiţie socială îmbunătăţită; să ştii că măcar un suflet a respirat mai uşor pentru că ai trăit tu. Asta înseamnă că ai avut reuşită.”  (Ralph Waldo Emerson)

Aşadar, foarte hotărâţi să aducem zâmbete pe chipurile celor din jur, am pus planul la bătaie. Am selectat citate înţelepte, am decupat mesaje de iubire, am umflat baloane şi am ieşit în stradă. Traseul: din Piaţa Iuliu Maniu, pe bulevardul Mihai Viteazul, până în zona Perla, oraşul avea să fie contaminat cu veselie, entuziasm şi bună dispoziţie.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Vremea a ţinut cu noi, şi de la copii, la tineri şi bunici, ne-am bucurat împreună. Am dăruit un strop de cunoaştere, simplu şi din inimă, tuturor celor care au fost dispuşi să îşi rupă un minut din rutina zilnică şi să iubească alături de noi. Cei care au fost interesaţi să afle mai multe despre grupul BiblioVoluntar Sălaj, au fost notaţi, cu grijă şi atenţie pe Inimile Roşii purtate cu mândrie de voluntarele noastre.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

După plimbare, ne-am reîntors în Mansarda Bibliotecii pentru notarea impresiilor, părerilor, sugestiilor, precum şi pentru pregătirea întâlnirilor viitoare. Ne aşteaptă o primăvară plină cu ateliere de creaţie, târguri de mărţişoare, concursuri si premii!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Fiţi alături de noi şi nu uitati: “Voluntariatul este cel mai bun exemplu de democraţie. Votăm la alegeri, dar când te oferi voluntar, votezi în fiecare zi pentru comunitatea în care vrei să trăieşti.” (Marjorie Moore)

Leave a Reply

